onsdag den 1. december 2010

Så er min røde velour kjole fra Urban Outfitters endelig kommet:
jeg er meget tilfreds med mit køb, og jeg synes den er endnu flottere i virkelighede, på fredag kommer den ud og ser Hjørring for første gang, når jeg tager til Thule-fest på Gym!
Jeg glæder mig sindssygt meget, først skal vi til forfest hos en fra klassen, også skal vi gå amok om aftenen det bliver overdrevet!!!!!
'Jeg fik adventsgave i søndags jeg fik en uglepude den ligner lidt dem fra UB men mummi har selv syet den.

her er den fra UB, men min er selvfølgelig meget pænere.
Nu skal jeg også snart igang med julegaverne....... åh nej :(


Jeg har overvejet at tage til København snart, især for at besøge det smukke Christiania, men også Dortheavej 61, jeg har aldrig været der, men jeg har bakket op om de autonome og ungdomshusene i lang tid, så jeg synes det er på tide at jeg snart får lov til at se det!!!!!
I dag er salget af Roskilde billetter startet, det gør ondt inden i når jeg ikke bare lige kan købe den, men jeg starter snart på mit nye arbejde, så går der forhåbentlig ikke længe før jeg har råd.
Det andet navn er offentliggjort nu, det er KINGS OF LEON! Jeg glæder mig alt for meget!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar