torsdag den 25. november 2010

syg og sex and the city

Er der noget bedre end Sex and the city, når man lægger med kramper i ryggen hver 3 minut? nej det er der ikke. Jeg skal dog rydde op, lave lektier og være sød ved mine negle. I aften kommer fjollesøs hjem fra Norge endnu en gang.
Vejret er ikke noget at råbe hurra for, der er sne, sne, sne, is, sjap, slud og alt muligt andet.
Igår var jeg sammen med to venner, det var skide hyggeligt, bortset for min ryg.
I morgen er der igen fredagscafé på gym, jeg håber jeg er rask til at komme med og lørdag skal jeg arbejde, og jeg håber virkelig jeg kan få lov til at gå tidligere, så jeg kan smutte i biografen med min familie og se Harry Potter 7 igen.
Lørdag aften er der kaffe og kærlighed på Vendelbohus i Hjørring. Amanita Army skal spille, og jeg glæder mig sindssygt meget!
Jens (vokal, lead guitar)

Jan (rythm guitar)

Kasper (trommer)

Trong(bas)

                                                                 AMANITA ARMY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar