tirsdag den 2. november 2010

Skole igen.

jeg er tilbage i skolen efter en weekend og en mandag fyldt op med sygdom, det var dog okay, at jeg fik set 13 afsnit af gossip girl. Laura har desværre også besluttet sig for at være syg, så jeg sidder alene, jeg savner hende meget. I morgen skal vi have operation dagsværk og jeg skal lave en kagebod og saftevandsbod oppe i byen, sammen med nogle  andre, jeg bliver nød til at gå igang. Lige nu har vi historie jeg aner ikke hvad vi snakker om, fordi jeg har været syg, jeg skal fremlægge i Naturgeografi i dag, det skal nok blive godt.
Vi laver noget mega sjovt i idræt, så noget hvor vi skal lave vores eget opvarmningsprogram, jeg tror bare ikke det er ligeså sjovt uden Laura.
Facebook og msn er blokeret på Hjørring gymnasium, jeg kan godt forstå spæringen, men så alligevel tænker jeg at det er vores eget valg om vi vil følge med i undervisningen eller om vi vil sidde på facebook.
I dag starter salget af Harry Potter 7 billetterne, jeg skal se den 2 gange i biografen, fordi min far får gratis billetter og så skal jeg ind og se det med nogle venner også om natten på en onsdag, jeg glæder mig så meget, jeg tror desværre jeg må lægge gossip girl på hylden indtil jeg har læst HP 7 igen inden jeg skal se filmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar