onsdag den 17. november 2010

når jeg siger Harry, så siger du Potter.... Harry....POTTER

Så er det i aften at jeg sammen med Søde Caroline og Jeppe drager mod biografen for at se Harry Potter og dødsregalierne!!!!!! Jeg glæder mig så sindssygt meget, det bliver det vildeste i verden. Men det er også lidt trist, fordi at der ikke er meget Harry Potter tilbage, som man kan glæde sig til.
Nu har jeg så også lige lavet min matematik- aflevering og min engelske stil færdig, så nu er jeg bare klar til Harry Potter.
Jeg håber det bliver en fantastisk weekend..... Mig og Lærke tager op og gør byen usikker,

one day you´ll dance for me New York city- Thomas Dybdahl er nok den mest hørte sang her hjemme i øjeblikket.

YES YES YES.... det er snart Jul, jeg glæder mig!!!!!

1 kommentar:

  1. Håber filmen lever op til din forventning.
    Kys fra moar!

    SvarSlet