søndag den 24. oktober 2010

XOXO Gossip Girl

jeg elsker NATE OG CHUCK

jeg vil så gerne have hendes jakke

jeg elsker at hun er klassisk, men også meget moderne.

på trods af at han har stort set kun hvidt tøj på, men alligevel formoder han at se helt fantastisk ud.

selvom hun har skole uniform på, ser hun mega godt ud!




jeg har fuldstændig forelsket mig i serien Gossip Girl, jeg er helt vild med det, jeg er kommet så langt ud, at jeg fanger mig selv i at sige, at jeg vil bo på upper east side og skifte navn til Blair. Men derfor er jeg stadig ikke helt New yorker endnu, jeg sidder i sofaen og har lige spist cornflakes med kakao og skriver en fysik rapport, som jeg overhovedet ikke har hjertet i. Jeg glæder mig til januar der skal jeg aldrig mere have fysik, det bliver skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar