tirsdag den 9. november 2010

Optimisme

Jeg har haft en okay dag i skolen i dag, har nu både prøvet at have fransk og italiensk og jeg må sige det er tæt på, at jeg måske vælger italiensk frem for et naturvidenskabeligt fag.
Mie chef har lige ringet op spurgt om jeg kan komme på arbejde i 2 timer, da sagde jeg ja tak til, det er let tjente penge.!!!!!!!!! Jeg skriger på grund af sommerfugle i maven, jeg glæder mig sindssygt meget til weekenden, nu skal jeg bare af med den vagt på lørdag, jeg håber godt nok der er nogen der kan tage den, så jeg kan få lov til at nyde weekenden uden arbejde.
Har nu tilføjet Vampire Weekend i min musiksmag, de er helt fantastiske!!!!!!!!!!
Men alt den glæde der flyder rundt i mig, bliver dog mest hørt med Thomas Buttenschøn.

savner de to meget underlige piger, der har besluttet sig for at sidde ved siden af mig på dette billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar